Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gomorron från SAS Gold på Arlanda. Veckans destinationer är Zurich, London och mina gamla 'hoods: Stuttgart. Först blir det en eftermiddag i Zurich och trotjänaren LX1249.

Ganska kaotiskt i "Not so Fast Track" idag. Har inte sätt så mycket folk där innan. Det tog nästan 20min, som är osedvanligt länge på Arlanda.

Ganska kaotiskt i "Not so Fast Track" idag. Har inte sätt så mycket folk där innan. Det tog nästan 20min, som är osedvanligt länge på Arlanda.
Det är ofta kortare kö på Fast Track som finns på SkyCity sidan än på SAS sidan.

Jag har aldrig sett så lång kö på Fast track på SkyCity sidan som skulle ta 20 minuter att passera.
Det tar ofta kortare än 5 minuter.

Det är ofta kortare kö på Fast Track som finns på SkyCity sidan än på SAS sidan.

Jag har aldrig sett så lång kö på Fast track på SkyCity sidan som skulle ta 20 minuter att passera.
Det tar ofta kortare än 5 minuter.
Precis och kommer man från T4 så är den ju klockren, jag har som mest haft 2 pax i kö på den

Dags att åka upp till snön igen. Dagens resa gick från Malaga via Oslo till Arlanda. Kiruna nästa! Skål med bubbel från ARN T5...

Hej från Turkish Airlines Loungen på Dulles, Washington.
Detta är en fin lounge med god mat och bra dryckesutbud.
Den ligger kanske 40 meter från B40 som är SAS Gaten idag.
Ganska mycket folk i början men lugnare nu.
Det är dags att åka hem efter en härlig långhelg i North Carolina och Washington.:)
IMG_0674.JPG
IMG_0675.JPG
IMG_0676.JPG

Tillbaks i SAS Gold på Arlanda.

Först blev det flygbyte från ny och fin A320-NEO till 737-700. Med lite försening, det kan man leva med. Och ett hav av mittsätesryttare (mig inkluderat) i plus som resultat av mindre flygplan.

Sedan åt den inkommande 737:an en fågel på approach, så nu blir det en timmes försening till.

Det går bra nu. Kanske dags att börja snegla mot sprithyllan, och strunta i att det var tänkt att jobbas på andra sidan...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen