Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Swiss lounge på Chicago terminal 5. Sitter här med GOTATH och Martin Gren och väntar på att få flyga hem till GOT via ARN.

faf655a4fe6a54fc06f70b472bb3ddbe.jpg

Hälsningar från Air NZ-loungen i Brisbane. Som vanligt när det gäller Air NZ toppklass på det mest. Behaglig flygning från Auckland i 777 med fiskbenskonfiguraiton i business. Snart bara 1,5 dygn till hemkomst,

Igår blev det en snabbis i Royal First Lounge i Bangkok. Blev direkt till en timmes helkroppsmassage, därefter ett glas bubbel och en soppa. Sedan var det boarding mot Tokyo (HND).

Och på HND är jag nu och ska flyga med NH223 till Frankfurt om en timme. Sov dåligt i natt, så ska nog luta stolen lite före det att förnödenheterna intas.
Just nu släcker jag törsten i ANA Suite Lounge.

Lämnade ARN T5 Guld alldeles för tidigt då jag fick för mig att det skulle bli kö i passkontrollen. Istället blev det en tredje frukost i en väldigt tom (och väldigt tragisk) Stockholm Arlanda Lounge.

Attachments

• IMG_0229.JPG
    IMG_0229.JPG
    92,1 KB · Visningar: 179
Då kör jag ett kort stopp i LH Senator på FRA. Härlig ANA-flygning hit. Vi landade 50 min före tidtabell. Hann precis fika slut sista droppen ur Krug-flaskan. Nästa blir SK638 till ARN.

Fick lite tid över på LHR T2 så det blev en mini-loungeturne (inga bilder tyvärr pga dålig uppkoppling). SilverKris vinner som vanligt på sin mat, vällagad chicken karachi och samosas är svårt att slå. Maple Leaf är trevligast och United har bäst utsikt och längst bar, LH Senator är LH Senator.

Fick lite tid över på LHR T2 så det blev en mini-loungeturne (inga bilder tyvärr pga dålig uppkoppling). SilverKris vinner som vanligt på sin mat, vällagad chicken karachi och samosas är svårt att slå. Maple Leaf är trevligast och United har bäst utsikt och längst bar, LH Senator är LH Senator.

...och där avslutar vi dagen i ARN T4. 8 lounger blev det idag, torde vara rekord för mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen