Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Silverkris Loungen på HKG. Har i eftermiddag været en del på Plaza Premium, som er den lounge Swiss henviser til. Skal med LX over ZRH til CPH, vi letter kl. 00:10. Loungerne er fine, men jeg synes ikke *A loungerne her holder helt så højt som i OW loungerne, som er i den absolutte verdensklasse (i min optik).

Hälsningar från Senatorloungen i Hannover. Tomt med plan på flygplatsen och tomt med folk i loungen.
Väntar på LH kärran ner till MUC.

76b82ca27b85d406c7f0d85d1a26f477.jpg

c46a39c6b5a7e396d0a567562a01243c.jpg

Sidder i Swiss Loungen her i ZRH (terminal D). Den anden Swiss lounge er under renovation, så der er begrænsede muligheder. Klokken er 08 og jeg er her i 4 timer hvis der er BC.se folk omkring, der vil mødes

Sidder i Swiss Loungen her i ZRH (terminal D). Den anden Swiss lounge er under renovation, så der er begrænsede muligheder. Klokken er 08 og jeg er her i 4 timer hvis der er BC.se folk omkring, der vil mødes

Ta tåget till E-Terminalen. Gå ut fra D till A/B först, annars krävs en ny security. Senatorloungen E-Terminal är mycket bättre. Så transit
D-A/B
Gå till tåget
Passkontroll A/B till E
Besök Senator E
Tåg tillbaka från E till A/B
Gå till B och ta passkontroll B till D om du flyger från D, annars stanna A/B område :)

Ta tåget till E-Terminalen. Gå ut fra D till A/B först, annars krävs en ny security. Senatorloungen E-Terminal är mycket bättre. Så transit
D-A/B
Gå till tåget
Passkontroll A/B till E
Besök Senator E
Tåg tillbaka från E till A/B
Gå till B och ta passkontroll B till D om du flyger från D, annars stanna A/B område :)
Fantastisk! Tak for disse råd. Jeg fumler noget rundt her: kom fra E (HongKong) og har været igennem 2 paskontroller og 1 sikkerhedskontrol for blot at nå hertil.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen