Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer en hälsning från American Admiral, LAX Terminal 4. Väntar på mitt flyg AA108. Har några timmar och slå. Halv mycket folk måste jag säga. Trodde det absolut skulle vara mer.

oneworld har också en lounge i TBIT som troligen är betydligt bättre än det AA erbjuder. Har inte provat business-loungen men First-loungen var riktigt härlig. Kan vara värt att testa om du har tid.

Hälsnignar från Rom, Cajsa alitaltalia, T3, bemannad bar med barista gillas. På väg hem via Zürich tillsammans med familjen.

Då hinner du ju knappt sova något! Vi kom just av 14h i Apartment från MEL och det är riktigt trevligt att hinna njuta av allt samtidigt som man kan sova en full natts sömn.
Japp så e d, försökte hitta Apartment från Australien men stört omöjligt runt d datum jag åkte hem. 8 h var ok men allting rolig e alltid för kort... :(
Nå 14 h i Suite e inte fy skam d heller ;)

No. 1 Lounges på Gatwick South Terminal, mycket folk då jag kom men nu börjar d tunna ur.
IMG_6608.JPG

IMG_6609.JPG

Fick bli en Latte med en Captain Morgan
IMG_6611.JPG

Just lämnat Senator loungen i Zürich och hoppat på planet till Stockholm. Ot, vad är det för mat på Arlanda T5 gold i dag?

FF#1 med familjen njuter av varmkorv på Arlanda T5. Drygt 1h kvar till boarda mot Luleå.
Svarar på min egen fråga ovan, korv. Biffar och kallrökt lax

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen