GOTATH
Medlem
Då finns det risk att vi möts på Landvetter. Försenat 10 min (eller 1h 10 min om man går efter appen...)från Köpenhamn.Väntar på vår försenade flight i Oslo. Ny avgångstid 21.00 (ordinarie 19.30). Hoppas det håller.
Då finns det risk att vi möts på Landvetter. Försenat 10 min (eller 1h 10 min om man går efter appen...)från Köpenhamn.Väntar på vår försenade flight i Oslo. Ny avgångstid 21.00 (ordinarie 19.30). Hoppas det håller.
Det blev en lång hemresaVäntar på vår försenade flight i Oslo. Ny avgångstid 21.00 (ordinarie 19.30). Hoppas det håller.
Det blev en lång hemresa
Begränsad tillgänglighet när påven är på besök. Han flyger från Sturup idag vid lunchtid.SAS Café lounge på Sturup var stängd nu på morgonen?
Visa bifogad bild 57723
Jag läste någonstans att påven flyger hem med värdlandet flygbolag. Så i detta fall SAS. Var dock i någon aftonblaska så vet inte om det stämmer. Då behöver han ju loungen, och jag undrar om SAS får prioboarding att fungera.Varför då? Har påven bokat loungen?
Och i vilket program samlar han sina poäng?![]()
Halva Malmö och Lund har varit avstängt pga påvens besök.... inklusive delar av Sturup vid ankomst/avgångVarför då? Har påven bokat loungen?
Och i vilket program samlar han sina poäng?![]()