Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemfärden börjar på mitt jorden runt äventyr, njutit av Etihads First & Business Lounge på Sydney International. Boarding snart, skall bli intressant att pröva på Ethiads First Class Suite i 14,5 h. :)
IMG_6196.JPG

Tillbaka i Europa igen och sitter nu i Sas Gold Köpenhamn och väntar på SK446 hem till Göteborg. Resan hit genomfördes av halvtrött dansk crew och utan fungerande Internet på OY-KBC. Går det att få kompensation för Internet månntro? Plus är dock trevligt och vi fick till min förvåning glass, frukt och mackor i mitten av flygningen. Det känns skönt att vara tillbaka i ett civiliserat land igen!

Tillbaka i Europa igen och sitter nu i Sas Gold Köpenhamn och väntar på SK446 hem till Göteborg. Resan hit genomfördes av halvtrött dansk crew och utan fungerande Internet på OY-KBC. Går det att få kompensation för Internet månntro? Plus är dock trevligt och vi fick till min förvåning glass, frukt och mackor i mitten av flygningen. Det känns skönt att vara tillbaka i ett civiliserat land igen!
Se denna tråd
http://www.businessclass.se/forum/t...cke-fungerande-wifi-ombord-på-longhaul.33835/

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen