Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på GOT och väntar på sista kärran härifrån, den klassiska SK441. Med sex personer i loungen är det ovanligt stimmigt här.
Kvällspersonalen är som vanligt i hög form och mycket trevliga. Innan maten tas bort, 10 minuter efter loungens officiella stängningstid, tillfrågas alla i vanlig ordning personligen om de önskar något mer.

Hälsningar från LH loungen på EWR, och än en gång tackar jag för tipset jag läst på BC att svänga vänster till LH istället för höger till SAS loungen där betydligt mer folk fanns.

Hej från aurora, det är en kille som yrar runt och är allmänt dryg mot alla och pratar i högtalartelefon och verkar hög på något.

Hälsningar från Aurora T2 ARN vi kom lite sent med tanke på att jag läst i någon tråd att man fått vänta 1 timme för att checka in väskan pga att de var borta och skötte flighten till MAD men inga problem Business incheckningen öppen och inge kö Till BA så vi kom snabbt upp i loungen där även ginflaskan var välfylld idag.

Hälsningar från Aurora T2 ARN vi kom lite sent med tanke på att jag läst i någon tråd att man fått vänta 1 timme för att checka in väskan pga att de var borta och skötte flighten till MAD men inga problem Business incheckningen öppen och inge kö Till BA så vi kom snabbt upp i loungen där även ginflaskan var välfylld idag.

Kan du meddela och se till att den är välfylld till klockan 14.00 på lördag? Då skall jag äntligen på semester i två veckor ;) Så ginflaskan framme och ishinken full?

De tar fram en ny från skåpet under flaskorna men inte med glada miner, annars kan man ta fram en själv om drakarna drakarna inte ser ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen