Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack för en trevlig resa och en massa planerade nu kan/får du ordna ett enkelt och trevligt möte i Manchester :)
Det ska jag defenitivt försöka fixa, det går ju som sagt att ta sig till manchester både direkt med sas, via lhr med ba eller vilken annan konstig routing som helst.

Hälsningar från ANA Suite Lounge på HND, snart bär det av till Frankfurt med B747-8i med väldigt glest i First enligt Expertflyer.
Det blev bara jag i First.
Sitter nu i FCT i väntan på LH820 till Göteborg, och det börjar när jag skriver detta att närma sig boarding. Bestämde för mig att skippa FCL och istället gå direkt till FCT då jag hade ett par timmar layover och jag misstänkte att det fortfarande kan vara lite kaos i terminalen efter incidenten tidigare idag. Här är det rätt så mycket folk idag.

image.jpeg
image.jpeg
Hälsningar från Gate 24 på LCY Idag blir vi 17 pax till JFK på BA1, det var nog 1 år sen sist med denna rutt så det ska bli intressant att se om den har drabbats av enhancement också.
Är det någon som har checkat in bagage och har connecting flight på JFK, vi fick veta att vi måste ta väskan till AA och lämna in den igen vid incheckningen och nere vid gaten så fick vi det besked vi ville ha vi ni anländer domestic så väskan går vidare direkt. Problemet är ju om det inte blir så och vi inte väntar och kollar.

Last edited:
En och en halv månad sedan jag var på ett flygplan. Lång semester i skärgården och ovanligt avslappnad start efter återkomsten.

Men nu jäklar ska här frossas!

Strax flygbussen till Arlanda.

Sedan inleds upplevelsen med lite kyckling (med största sannolikhet) i T5 gold. Därefter ska jag ta mig tusan ha en polarrulle *och* en smoothie i trång 737. Sedan blir det en kort visit för att kolla situationen med mineralvatten och karaffer i gold loungen i Köpenhamn. Avslutar med en stenhård reality check in en climber crj900 mot kontinenten.

Oh boy, what a day!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen