Martin Gren
Medlem
Att de har F på planet men de säljer inga F-biljetter. Har man lite tur kan man få sitta i F men med businessservering.
Asiana kör Airbus A380 med First class kabin på Seoul-Bangkok och Seoul-Hong Kong, men de säljer inte First class på de flygningarna.Ursäkta en okunnig vad innebär det?
Jadå, det går bra att börja med loungerna vid B-gaterna även om man ska åka från A. Värdinnorna brukar bara påpeka att det tar en stund att gå till din gate.Swissport loungen i Athen. Fin inredning men utbudet av ätbara saker kan vara det sämsta jag sett, drycken är ok inte mer. Tyvärr så kommer jag inte till Aegeans egen Lounge eller lufthansa efter man passerat passkontrollen. Eventuellt hade man kommit in där om de släppte in en med ett boarding pass till med avresa från A gaterna.
Får testa det nästa helgJadå, det går bra att börja med loungerna vid B-gaterna även om man ska åka från A. Värdinnorna brukar bara påpeka att det tar en stund att gå till din gate.
Hahaha, jag satte mig först på en av puffarna i morse men bytte snabbt!Lyxar till det med ett glas vatten i SAS Cafe lounge på LLA, den som har designat sittpuffarna vinner inte nått ergonomipris för sin lösning av " trä knappen" känns bokstavligen som en pinne i rumpan...
![]()