Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från Swiss lounge i Genève på internationella G&T-dagen! Avgång till Zürich om en knapp timme, varifrån det bär av hemåt till Stockholm.

Attachments

• 1460203208186-1042278797.jpg
    1460203208186-1042278797.jpg
    32,1 KB · Visningar: 167
Hälsningar från UME.
Ska till Göteborg via Arlanda och Kastrup idag. Min lunch kom in sent så jag bokade flygtaxin tajt inpå avgång och fick kasta i mig maten. I taxin kommer meddelandet om att flyget är 40 min sent. Väl på flygplatsen kommer nästa om att det är ytterligare 30 min sent, så dryga timmen nu. Går bra för Air Nostrum... Tydligen deras första till UME. Mañana mañana...

Roligast var dock taxichaufförens berättelse om att SAS råkade sätta nåt komma fel när de uppdaterade hans EB-konto. Så plötsligt hade han 13 miljoner poäng och väldigt hög status. Han reser en hel del, men kanske inte riktigt så mycket...

• Gilla
Reactions: Ebg
Swissport loungen i Athen. Fin inredning men utbudet av ätbara saker kan vara det sämsta jag sett, drycken är ok inte mer. Tyvärr så kommer jag inte till Aegeans egen Lounge eller lufthansa efter man passerat passkontrollen. Eventuellt hade man kommit in där om de släppte in en med ett boarding pass till med avresa från A gaterna.

Goddag från Asiana Business Lounge i Seoul. Fikar lite medans jag väntar på OZ741 till Bangkok. Tyvärr verkar det som de kommer köra med avspärrad F på denna flighten eftersom det fortfarande inte går att välja platser där. Klagar dock inte över att sitta på övervåningen. Tyst och lugnt

Brukar inte skriva i denna tråden, men sitter just nu I SATS Premier Lounge på Changi T1 utan boardingkort till avgående flight (Prioriry Pass). Tydligen får man använda den som arrival lounge i 3 timmar. Tänkte att det kan vara till nytta för någon här på BC.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen