Martin Gren
Medlem
Godmorgon från SAS loungen på Landvetter. Väntar på LH821 till Frankfurt. Där väntar en heldag på FCT för att ikväll flyga Lufthansa F till Seoul. Ser med förväntan fram mot dagens "äventyr"
Jo men jag skulle ju vidare med Qatar.Högst tveksam till det. Tror inte de i security bryr sig om att du har en SAS-förmån som ger dig tillgång till en lounge airside som du inte kommer åt "naturligt".
Godmorgon från SAS loungen på Landvetter. Väntar på LH821 till Frankfurt. Där väntar en heldag på FCT för att ikväll flyga Lufthansa F till Seoul. Ser med förväntan fram mot dagens "äventyr"
Men vad sjutton, jag var ju där typ 05:50-06:30.Uppenbarligen trött... Ha det fantastiskt!
Klockan är 20:24 i Wellington, go for it!dzień dobry från Lot Elite Lounge @WAW. Är det för tidigt för att smaka på champagnen? Min reskamrat tycker det![]()
Ja då är det inga konstigheter eftersom du har rätt att gå airside. Jag svarade ju på ett helt annat inlägg.Jo men jag skulle ju vidare med Qatar.
Det var inga problem.
SAS loungen är ju mycket bättre än Menzies loungen som Qatar använder efter passkontrollen på Arlanda
Svar: Nej, ty när det erbjuds champagne är det oartigt att tacka nej.dzień dobry från Lot Elite Lounge @WAW. Är det för tidigt för att smaka på champagnen? Min reskamrat tycker det![]()
Då måste jag varit lika trött för jag såg inte dig heller. Satt vid TVn.
Nu har jag i alla fall gjort mig hemmastadd i FCT. Boarding på LH712 om 7,5h så jag ska nog hinna njuta av utbudet.