Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Högst tveksam till det. Tror inte de i security bryr sig om att du har en SAS-förmån som ger dig tillgång till en lounge airside som du inte kommer åt "naturligt".
Jo men jag skulle ju vidare med Qatar.
Det var inga problem.
SAS loungen är ju mycket bättre än Menzies loungen som Qatar använder efter passkontrollen på Arlanda

Godmorgon från SAS loungen på Landvetter. Väntar på LH821 till Frankfurt. Där väntar en heldag på FCT för att ikväll flyga Lufthansa F till Seoul. Ser med förväntan fram mot dagens "äventyr"

Men vad sjutton, jag var ju där typ 05:50-06:30. :) Uppenbarligen trött... Ha det fantastiskt!

Nu i CPH SAS-lounge tills SK909 går mot New York 10:25, om någon har vägarna förbi.

Jo men jag skulle ju vidare med Qatar.
Det var inga problem.
SAS loungen är ju mycket bättre än Menzies loungen som Qatar använder efter passkontrollen på Arlanda
Ja då är det inga konstigheter eftersom du har rätt att gå airside. Jag svarade ju på ett helt annat inlägg.

Då måste jag varit lika trött för jag såg inte dig heller. Satt vid TVn.

Nu har jag i alla fall gjort mig hemmastadd i FCT. Boarding på LH712 om 7,5h så jag ska nog hinna njuta av utbudet.

Fanns där en TV? :) Satt vid runda bordet närmast pålägget. Jaja, nu är jag på SK909 över Stavanger i alla fall. Ta det lugnt i FCT, du spelar det långa spelet nu!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen