Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så varför byts inte den fullskrivna gästboken i Sas Guldlounge på CPH ut? :)

En anledning kan vara att ingen påtalat att den är full...

Sorry var lite otydlig i min kommentar här, den med orange pärm (originalet) är full och skulle gärna kunna "räddas" sedan låg det en helt svart gästbok bredvid som flera personer skrivit i så då gjorde jag det oxå... ;)

God morgon från Lufthansa First Class Lounge, Frankfurt. Flög från Doha över natten, ganska behagligt trots den ofördelaktiga tiden på dygnet. Däremot var det inte så kul att ankomma här. Den här gången hade vi inte turen att stanna på plattan och få skjuts, och det tog hela 30 min att komma igenom den vanliga fasttracken. Ett ganska brutalt uppvaknande efter den smidiga "al maha"-service som erbjuds i Doha, där du mycket diskret leds förbi alla köer (om du ens ser köerna)...

God förmiddag från LHR T5 CCR. Trevligt med lite LPGS så här på morgonen. Bartendern tycker jag ska sitta kvar och dricka mer - "sir, the gate closes 20min before departure - you have plenty of time."

Är dock inte säker på att mer än 5 glas före 11 är en bra sak(TM)...

Hälsningar från SAS loungen Chicago ORD. Idag serverar dom varmkorv. Lite synd att man tog det säkra före det osäkra och käkade varmkorv innan security. Och andra sidan är det för nära avgång för att då orka äta nogot på planet. Maten ombord borde vara bättre...

God morgon från LH Senator loungen på Stuttgart, ganska intetsägande lounge men utsikten är helt ok över plattan samt gröna kullar med pittoreska hus.

God förmiddag från SAS GOLD loungen på CPH, en snabb visit då vi fick vår flight ombokad till 13:10 turen till ARN istället Bra jobbat SAS

Tillbaka i CPH efter en halvtimmas flygtur med SK793 - en sensor i ena motorn visade fel värde. 1,5 timmar tills nästa flyg är klart att ta oss till NCE. Tack och lov ingen tid att passa idag :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen