Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från en nästan öde SAS Lounge ARN T4!
Väntar på SK1129 som är försenat minst 1,5h.
Frukostutbudet har kompletterats med müsli och yoghurt sen jag var här senast - trevligt!
image.jpeg

Hej från en nästan öde SAS Lounge ARN T4!
Väntar på SK1129 som är försenat minst 1,5h.
Frukostutbudet har kompletterats med müsli och yoghurt sen jag var här senast - trevligt!
Visa bifogad bild 50855
Vad finns i ovrigt att ata under frukost i den loungen? Kommer att ta morgonkarran till LLA inom kort och har att valja pa att ata i loungen eller pa Radisson Arlandia. Jag utgar fran att hotellfrukosten ar battre, men det ar ju alltid skont att vara igenom security och slippa stressa.

Vad finns i ovrigt att ata under frukost i den loungen? Kommer att ta morgonkarran till LLA inom kort och har att valja pa att ata i loungen eller pa Radisson Arlandia. Jag utgar fran att hotellfrukosten ar battre, men det ar ju alltid skont att vara igenom security och slippa stressa.
Brukar bara finnas gröt (mjölk och sylt vid sidan om). Tragiskt utbud.
Har man tur finns det smoothie, men det är mer "att dricka" snarare än "att äta".

Tänk på att du alltid kommer åt T5-loungen (trots inrikes-boarding pass) om du har tid att springa in dit innan ditt flyg, låter dock som att du har rätt tidig avgång.

Brukar bara finnas gröt (mjölk och sylt vid sidan om). Tragiskt utbud.
Har man tur finns det smoothie, men det är mer "att dricka" snarare än "att äta".

Tänk på att du alltid kommer åt T5-loungen (trots inrikes-boarding pass) om du har tid att springa in dit innan ditt flyg, låter dock som att du har rätt tidig avgång.
Jag har familjen med sa T5 loungen gar bort, blir nu garanterat frukost pa Arlandia. Pannkakorna dar brukar vara en hit for barnen.

Kom till ARN och 1 timme till bording i T4 och tvekade att gå till T5 Guldloungen för en snabb aw....beslutade att ändå göra så...

Precis när jag satt mig i loungen får jag info från SAS att min flight är försenad med 25min dvs helt perfekt för mig.
Ibland kan förseningar vara bra :)

ARN T5 SAS GOLD Loungen med dottern, SK1409 via CPH till Stuttgart och A-ha konsert väntar Underbart väder utanför å lugnt i loungen. Men var e BC bordet samt gästboken? Lite fredags mys medans man njuter...
image.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen