Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tak @Dryden , for en vidunderlig, anderledes, og professionel rejserapport fra/med AF. AF bør vist genopleves efter nogle år. Det er en af ganske få airlines der serverer champagne på økonomi-klasse (long-haul). Vi har relativt få rejserapporter fra Skyteam.

Blev en session i Aurora T2 på Arlanda när jag för en gångs skull ska flyga air france. Maten slår definitivt det i sas loungen med hästlängder, men möblerna var rejält ofräscha.

uploadfromtaptalk1459331419045.jpg

Edit: inser att bilden inte viser mer än max hälften av alla fläckar. Det är mycket värre än det ser ut, och det är inte bara på ett ställe heller.

Last edited:
Jag sitter i China Airlines Dynasty Lounge vid gate D4 på Taipei Taoyuan flygplats (TPE).

Den här loungen har ingen utsikt över plattan (tråkigt....) men de har en genial service som många andra lounger i världen bör kopiera konceptet.
De har många länders arrival card i loungen så att man kan fylla i kortet i lugnt och ro medan man sitter i loungen.

rps20160330_222143.jpg

Hälsningar från The Arrival i HKG. Snabb dusch och lite kompletterande frukost innan tur in till staden. Vi landade en timme tidigt så fick vänta 20 min på att loungen skulle öppna!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen