Se det som rehab eller ett sätt att uppskatta vad du har i vanliga fall.Ingen lounge idag och minst 30 minuter kö i security utan fast track på ARN. Blir väl direkt boarding skulle jag gissa på.
Hm hittar inte bilden på skylten jag fotade förra veckan men var det inte 4h-7h (sen vet jag inte om det var och/eller) TK Business och/eller TK Elite Plus.Mot värme på Maldiverna för att fira fruBossefin's 50 årsdag. Rätt mycket folk i SAS Gold Arn. Turkish via IST med 5+ timmar i loungen där. Hoppas på en Cabana men regelverket för att få nyttja dessa verkar rätt snårigt enligt trådar här på BC, om det överhuvudtaget finns någon ledig vill säga. Nåja loungen i stort är ju en av mina favvo-loungen även om det inte blir något enkelrum, även om det inte lär vara samma utbud framåt nattkröken.
7 timmar minimum?? De flesta brukar ju ha maximum 5 timmar.Hm hittar inte bilden på skylten jag fotade förra veckan men var det inte 7h minimum (sen vet jag inte om det var och/eller) TK Business och/eller TK Elite Plus.
När jag frågade då var det 4h väntetid.
Sorry ändrat nu. Glömde från h också.7 timmar minimum?? De flesta brukar ju ha maximum 5 timmar.