Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen lounge idag och minst 30 minuter kö i security utan fast track på ARN. Blir väl direkt boarding skulle jag gissa på.

Då har familjen bänkat sig i Cathay Pacific loungen på BKK, pumpa soppa å ett glas vin sitter bra efter 3 h i en taxi, sen blir d Hong Kong i fyra dagar.

Mot värme på Maldiverna för att fira fruBossefin's 50 årsdag. Rätt mycket folk i SAS Gold Arn. Turkish via IST med 5+ timmar i loungen där. Hoppas på en Cabana men regelverket för att få nyttja dessa verkar rätt snårigt enligt trådar här på BC, om det överhuvudtaget finns någon ledig vill säga. Nåja loungen i stort är ju en av mina favvo-loungen även om det inte blir något enkelrum, även om det inte lär vara samma utbud framåt nattkröken.

Mot värme på Maldiverna för att fira fruBossefin's 50 årsdag. Rätt mycket folk i SAS Gold Arn. Turkish via IST med 5+ timmar i loungen där. Hoppas på en Cabana men regelverket för att få nyttja dessa verkar rätt snårigt enligt trådar här på BC, om det överhuvudtaget finns någon ledig vill säga. Nåja loungen i stort är ju en av mina favvo-loungen även om det inte blir något enkelrum, även om det inte lär vara samma utbud framåt nattkröken.
Hm hittar inte bilden på skylten jag fotade förra veckan men var det inte 4h-7h (sen vet jag inte om det var och/eller) TK Business och/eller TK Elite Plus.

När jag frågade då var det 4h väntetid.

Last edited:
Gokväll från MUC där jag har både besökt icke-Schengen loungen på H och den nyaste SEN loungen på G. Vad som händer där är dubbla Espresson och min laptop.

Wifi funkar inte på MUC idag så dyra roaming är räddning. Hem med LH2420 i kväll.

Som tur är kommer jag enbart besöka FCL nästa gång om 3 veckor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen