Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SAS Loungen Landvetter. Premiär för mig på denna lounge. Väldigt lugnt och stilla, (10:43 Fredag).

Det var den här téhörnan, eller hur? När jag besökte denna lounge sist var det för tidigt på morgonen så fanns det ingen som serverade té i hörnan.
Præcist! Tak for fotoet, (mine billeder blev dårlige). Hun kom omkring klokken 13 og var der da jeg forlod loungen klokken 17:30. Desværre ville hun ikke lade sig fotografere, men jeg tror det var af ren høflighed hun fjernede sig da hun så mit kamera. Det er her lykkedes at skabe lidt stemning som et godt alternativ til en bar. Flere, mange kinesere, besøgte hende og téen var "rigtige kinesiske téer" lavet med kogende vand direkte på téblade i potter. Ingen teabags her!

Mina sök-färdigheter på forumet är tydligen undermåliga. Var tog tråden där alla postar sina planerade resor vägen?

Efter att ha blivit pappa förra året så är det dags att ge sig ut på vift nu igen.

Sitter med en kollega i Galleries First på LHR T5. På väg hem till Svedala efter några dagar här.

image.jpeg

Hälsning från Senator på LHR. Riktigt fint även om det är mycket folk. Tyvärr är bananflugorna här också men ska försöka ta med dem hem inför BC-resan nästa helg.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen