Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Klokken er 04 på natten, sidder i Rose CIP-loungen i SGN og venter på B737 kærren til BJS. Turen med Air China tager 6 timer, men med sæde 1A går det vel. Loungen her er totalrenoveret og blevet meget lettere, lysere, gladere. Der er kommet adskilt hvilerum med 4 "senge" Maden er totalt omarrangeret med 3 øer med hvs snacks, nudler, og euro-mad. Ingen champagne, ingen bad, og drikkeudbuddet er indskrænket meget med nu kun 2 slags øl og 2 udrikkelige vine. Bortset fra det er der god atmosfære, hurtigt internet, god luft, og fabelagtig udsigt over startbanerne her ved Gate 10

Sitter nu i China Airlines lounge på terminal 2 Taipei Taoyuan airport och äter vegetariska dumplings. I övrigt ganska magert utbud om man inte vill ha kött.

BJS sidder i Air Chinas First Class Lounge. Helt fortræffelig! Dejligt stort théhus med plads til 20+ mennesker, er etableret lige i midten som et værdigt kulturindslag fra denne kæmpenation. I et hjørne af théhuset er der en rigtig thédame der sidder og brygger théen med 5 små, primitive "træstubbe" omkring hende, hvor man kan sidde og få en thésludder (@Dr. Miles)! Fabelagtig loftskonstruktion her, meget smuk. Gode sleeping rooms, har taget mig en ordentlig lur inden næste kærre går til Ch. Mai. Utrolig udsigt over pladsen, masser af kinesisk mad og drikke. Klart vejr, minus 6 grader.God, dæmpet akustik, dejlig temperatur. Jeg kan især lide at loungen kun er adskilt fra resten af lufthavnen med et glas-gelænder, der sikrer god luft og "kontakt". Godt gået, Kina! Men: Så glemmer vi et øjeblik at vedligeholdelsen kikser her og der (toiletter/bad) og jeg skulle igennem 4 (fire!) flaske-halse for at komme igennem immigration og security. Barsk omgang. Ingen kære mor eller businessklasse-billet hjælper her...det tog mere end en time og var en rodet affære hvor folk og sikkerhedsfolk lod visse passagerer snyde sig forbi de store køer.

Last edited:
BJS sidder i Air Chinas First Class Lounge. Helt fortræffelig! Dejligt stort théhus med plads til 20+ mennesker, er etableret lige i midten som et værdigt kulturindslag fra denne kæmpenation. I et hjørne a théhuset er der en rigtig thédame der sidder og brygger théen med 5 små, primitive "træstubbe" omkring hende, hvor man kan sidde og få en thésludder (@Dr. Miles)! Fabelagtig loftskonstruktion her, meget smuk. Gode sleeping rooms, har taget mig en ordentlig lur inden næste kærre går til Ch. Mai. Utrolig udsigt over pladsen, masser af kinesisk mad og drikke. Klart vejr, minus 6 grader.God, dæmpet akustik, dejlig temperatur. Jeg kan især lide at loungen kun er adskilt fra resten af lufthavnen med et glas-gelænder, der sikrer god luft og "kontakt". Godt gået, Kina! Men: Så glemmer vi et øjeblik at jeg skulle igennem 4 (fire!) flaske-halse for at komme igennem immigration og security. Barsk omgang. Ingen kære mor eller businessklasse-billet hjælper her...det tog mere end en time og var en rodet affære hvor folk og sikkerhedsfolk lod visse passagerer snyde sig forbi de store køer.
Det var den här téhörnan, eller hur?
Air China First class lounge PEK T3E, 12.JPG

När jag besökte denna lounge sist var det för tidigt på morgonen så fanns det ingen som serverade té i hörnan.

• Gilla
Reactions: pep
Hälsningar från ett gråmulet Madrid, Sala Puerta de Alcala, Terminal 2. En drömlounge för mej som gillar en fantastisk utsikt mot plattan där man kan följa alla landningar vid "touch down". På väg med TAP till Lissabon där vädret förhoppningsvis är bättre.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen