golfkillen
New member
En lugn och skön guldlounge på Kastrup. Väntar på Sk983 och min första tur i den nya businesskabinen.
Vilka sorter? Något spännande?palmen skrev:4 öl på tapp för självservering.Klicka för att utvidga...
Brukar vara Stella Artois, Leffe Blonde, Leffe Brune, Hoegaarden. Så nej, inget spännande - åtminstone inte för den som bott i Belgien.olo skrev:Vilka sorter? Något spännande?Klicka för att utvidga...
Spot on, inget speciellt men kul med lite tapparAgö skrev:Brukar vara Stella Artois, Leffe Blonde, Leffe Brune, Hoegaarden. Så nej, inget spännande - åtminstone inte för den som bott i Belgien.Klicka för att utvidga...
Hvilken tragedie for SK og CPH. Har aldrig oplevet dette i denne lounge, hvor øllet normalt flyder som honning. Dette må være en sag for lufthavnspolitiet!simon_says91 skrev:I SAS Gold lounge på CPH ....... Öltappen är avstängd.... .....osten ser väldigt torr ut efter att ha stått framme hela dagen.Klicka för att utvidga...
Fast The Pier är ju såååå mycket bättre... Klart ni hinner dit...Tommy skrev:Hälsningar från The Wing HKG vi får se om vi hinner till The Pier men det blir långt tillbaka till gate 29Klicka för att utvidga...
The Pier er også min favorit af de 4! Jeg havde 17 timer i HKG nytårsaftensdag, så der blev tid til en grundig gennemgang af lagerbeholdning og in-depth sml. mellem The Pier, The Wing, The Bridge, and the Cabin. The Pier vandt knebent...agehall skrev:Fast The Pier är ju såååå mycket bättre... Klart ni hinner dit...Klicka för att utvidga...