Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Frukost i Brittish Airways loungen i Amsterdam. Inte mycket att skryta om här men reser på ekonomi biljett och lyckades få in hela familjen på matchat Air Berlin Gold :) Blev en oväntad start på vår resa till Lima som skulle ha gått Amsterdam - Heathrow - Gatwick - Lima då en sjuk pilot på BA0423 försenade flighten till Heathrow. Nu är vi ombokade till KLM direkt till Lima och landar till och med lite tidigare men har o andra sidan 4 timmar drygt att fördriva här i longen så blir långa inlägg idag.

Hur ska man tänka kring poäng ? Nån chans att få poäng på original bokning?

2nden frokost her i Executive Lounge i Colombo. En payment lounge, hvor man betaler 15 USD for 3 timer og får et menukort stukket ud hvor man får lov at bestille en fuld frokost/middag fra. Ganske udmærket mad, da det er fra samme cateringfirma som leverer mad til UL. Venter på at MH's airport manager dukker op så jeg kan få mine boardingskort printet ud og komme over i Araliya loungen, hvor maden er - efter min smag - i verdensklasse. Selv de lokale som sidder der er imponerede over kvaliteten (NB! spicy). God udsigt over flyvepladsen. Havde en udmærket oplevelse med UL i business her i nat hvor jeg kom fra Doha. Nu går turen hjem mod Hue. 4 flights i morgen, hvoraf 3 er internationale. Glæder mig til First Class Loungen i KUL, inden næste kærre tager mig til BKK.

Hälsningar från Galleries First LHR T5. Äntligen på väg hem från USA. Club World är en konstigt produkt. Knappt någon "privacy" men det finns ingen affärsklassprodukt där jag sover lika bra.

Ett glass skumpa, check-in på email i Champagne Baren. Skall bli skönt att komma hem, men vila får man inte.. 25 gäster på cocktails i morgon kväll ;)

9483835185e3b55951bcb61ec8b31927.jpg

Last edited:
SAS Gold i Oslo. Maten känns väldigt barnkalas. Mediokra hamburgare (inga hamburgerbröd, dressing, lök etc) och varmkorv med bröd...Var är fiskdammen?

Längesedan man var ute och flög en lördagmorgon. Blev SK 001 från Luleå kl 07:45 och nu vidare till Umeå med SK 024. Lugnt i ARN T4-loungen här...
Lite sömnigt idag, efter gårdagskvällens tilldragelser.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen