Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.

olo

Medlem
Tillbaks igen. Efter en fantastisk helg i Shanghai är det dags att komma ner på jorden och tillbaka till SASs loungens lax. Nu väntar ATR till Kastrup igen. I GOT-loungen är vi nu 4 st, varav 50% är personal.
 

peng

Medlem
På väg hem efter en vecka i Bangalore sittandes i Plaza Premium Lounge Bangalore. Relativt fullt här då många plan mot Europa går härifrån mellan 01 och 03.
Imorgon väntar någon First Class Lounge i Frankfurt eller möjligen FCT, om jag blir insläppt vid ankomst, innan sista sträckan till Stockhom.
 

pep

Medlem
Cairo First Class Lounge i Terminal 1. Herlig, divers lounge med 4 forskellige landetemaer. Store arealer er åbne ud mod resten af terminalen nedenunder, hvilket giver en god luftcirkulation, selv om man må ryge overalt. Herlig udsigt over landingsbanerne. Jeg sidder lige nu i den Amerikanske del i kæmpe, bløde sofaer. Selv stolene er så store at jeg knapt kan rokke dem. Jeg er på MR med QR og har en turnaround her. Loungen er "tør", hvilket gavner leveren efter Al Safwa i Doha, hvor jeg røg ind i en kæmpe champagnebrunch her til morgen. Om 25 timer går turen hjem igen til HUI via DOH-CMB-KUL-BKK-SGN. Rejser i alle 3 klasser og prøver endda en LCC mellem BKK og SGN. Rent eventyr...
 

TjudöBoy

Medlem
Hade några riktigt behagliga timmar i Sydney T3 - Domestic Business Loungen idag. Stor och öppen lounge med enorma glaspartier ut mot plattan med härlig vy av inkommande/avgående plan.
IMG_5455.JPG
 
Hej från en fullsatt SAS-lounge på Landvetter. Har gjort ett tappert försök att äta mig mätt, men har inte riktigt lyckats ännu. Tack och lov har jag två inrikesben med tillhörande fresh bite att se fram emot, dessutom räknar jag med att hinna med minst en papptallrik soppa i inrikesloungen på Arlanda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen