Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
Obama i Hannover...
image.jpg
image.jpg
image.jpg

• Gilla
Reactions: bnr
Jag vet att han är i Hannover och den ena är en 747.
Om det är en 747 så kan det inte vara Air Force One. De är VC-25, vilka visserligen är baserade på 747-200B, men är en egen flygplanstyp. Om de stod på plattan var Obama troligen inte ombord och därmed var de inte heller Air Force One utan deras normala call-sign. Air Force One är ett call-sign som följer USA:s president och det plan han är ombord på.

Om det är en 747 så kan det inte vara Air Force One. De är VC-25, vilka visserligen är baserade på 747-200B, men är en egen flygplanstyp. Om de stod på plattan var Obama troligen inte ombord och därmed var de inte heller Air Force One utan deras normala call-sign. Air Force One är ett call-sign som följer USA:s president och det plan han är ombord på.

Fel forum att bara slänga ur sig något. Det hade en förhöjning fram liknande jombojet fast mindre. Han var nog inte ombord för hela stan var avstängd och taxin fick åka runt hela stan till vår destination. Han hade med sig ett nätt team på 600 personer. Jag såg han inte heller vid baggagebandet...

En "latercheck" från SAS Gold ARN T5. Rent teknisk sitter jag på LH2413 vid gate 4B och vi skall strax åka till MUC. Galna sju dagar med 5 American flighter, 2 Lufthansa, 1 United, 2 Air Canada, och 1 SAS.

Kundbesök i Boise, Houston, San Fran/Palo Alto och Toronto med helgen i San Fran/Oakland/Napa.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen