Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
LHR T5 och GF, tidig in från JFK, väntar på BA764 till OSL, försökte komma med ett flyg tidigare BA762 till OSL, men den var fullsatt sa damen vid gaten, @simon_says91 och @Robin Möllnitz var bokad på det flyget får väl höra om det var fullt när jag ev. träffar dem i OSL.

• Gilla
Reactions: doc
Sitter i BA-loungen på TXL inför hemfärd. Som vanligt kasst matutbud - fick bli två mackor med salami och ost... Dryck finns det ganska gott om, men är inte sugen på en GT inför eftermiddagens jobb!

• Gilla
I Oslo och tar en fika på News Bar i väntan på Londonflighten, som visade sig vara i tid. Varje nyhetssändning på väg hit varnade man om förseningar på grund av dimman.
Var nog lite väl mycket rop på varg, verkade det som.

I Oslo och tar en fika på News Bar i väntan på Londonflighten, som visade sig vara i tid. Varje nyhetssändning på väg hit varnade man om förseningar på grund av dimman.
Var nog lite väl mycket rop på varg, verkade det som.
Är du kvar? Är på väg mot gate 41 för tidig hemresa till Stockholm!

LHR T5 och GF, tidig in från JFK, väntar på BA764 till OSL, försökte komma med ett flyg tidigare BA762 till OSL, men den var fullsatt sa damen vid gaten, @simon_says91 och @Robin Möllnitz var bokad på det flyget får väl höra om det var fullt när jag ev. träffar dem i OSL.
Tyvärr ses vi inte i Oslo då vi kommer med en tidigare flight vid 12:50.

Last edited:
Finns knappt nånting att läsa om lounger i Nairobi, inte ens Brussels Airlines som jag ska flyga med visste om loungen :)

Det ser ut som de uppgraderat serveringen lite. Jag har spenderat på tok för mycket tid i den där loungen, men när du säger det har jag nog aldrig skrivit en rapport om det.

Då var man igång igen.
SAS Gold ARN T5.
Ska mot OSL med SK493 18:35.
Kan gästa en.

Verkar ha varit välbesökt idag för menyn stämmer inte med vad som erbjuds.

Kort stopp för fika inkl. Champagne hos BA på IAD. 20151020_172332.jpg

• Gilla
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen