C
Cristoffer Cedergren
Guest
Knökat...ChabbeT skrev:Heathrow express e trevligt så dags juKlicka för att utvidga...
Knökat...ChabbeT skrev:Heathrow express e trevligt så dags juKlicka för att utvidga...
Brukar alltid åka first class gött med platsCristoffer Cedergren skrev:Knökat...Klicka för att utvidga...
Vet inte om de var ett vinnande koncept att inte flyga med dig på BA.... vi fick ju lite realitycheck när man kom upp i AA Admiral Loungen. Allt kostar förutom brownies, kakor och lite fruktsallad. Dom gav oss dock 2 fria drycker från baren.011430121 skrev:BA GF på JFK väntar på få åka med BA174 till LHRHar lämnat@simon_says91och hans kompis det åker med AA till LHR från terminal 8, vi träffas förmodligen i SAS loungen i OSLLite förtäring innan avgång. Kanske inte den kost som@docskulle rekommendera, men ibland får man nog synda lite!Visa bifogad bild 42880Klicka för att utvidga...
Det enda sättet att bli av med Business Class Syndrome är tyvärr att utveckla ett First Class Syndrome, vilket nog snarast får anses vara en försämring av symptomen snarare än ett bot.simon_says91 skrev:Vet inte om de var ett vinnande koncept att inte flyga med dig på BA.... vi fick ju lite realitycheck när man kom upp i AA Admiral Loungen. Allt kostar förutom brownies, kakor och lite fruktsallad. Dom gav oss dock 2 fria drycker från baren.Hälsar även@Robin Möllnitzvälkommen till forumet, och ja han har redan symtom på Businessclass Syndrome.@dockanske har något snabbt botemedel eftersom de här va hans första t/r han gjort.Klicka för att utvidga...
Jo jag tror jag snart botat mitt first class syndrome efter 20 + flighter i business i år. Tack för hjälpen!doc skrev:Det enda sättet att bli av med Business Class Syndrome är tyvärr att utveckla ett First Class Syndrome, vilket nog snarast får anses vara en försämring av symptomen snarare än ett bot.Klicka för att utvidga...
Är du kvar? Är på väg mot gate 41 för tidig hemresa till Stockholm!Valley skrev:I Oslo och tar en fika på News Bar i väntan på Londonflighten, som visade sig vara i tid. Varje nyhetssändning på väg hit varnade man om förseningar på grund av dimman.Var nog lite väl mycket rop på varg, verkade det som.Klicka för att utvidga...
Tyvärr ses vi inte i Oslo då vi kommer med en tidigare flight vid 12:50.011430121 skrev:LHR T5 och GF, tidig in från JFK, väntar på BA764 till OSL, försökte komma med ett flyg tidigare BA762 till OSL, men den var fullsatt sa damen vid gaten,@simon_says91och@Robin Möllnitzvar bokad på det flyget får väl höra om det var fullt när jag ev. träffar dem i OSL.Klicka för att utvidga...
ARNBER skrev:Finns knappt nånting att läsa om lounger i Nairobi, inte ens Brussels Airlines som jag ska flyga med visste om loungenKlicka för att utvidga...