Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj det var en kul update, jag flög mycket därifrån mellan 2007 och 2009 när jag bodde i Nairobi, @Dr.Miles har ju helt rätt ingen direkt bra lounge där men STOR skillnad på att ha access till lounge än utan

Finns knappt nånting att läsa om lounger i Nairobi, inte ens Brussels Airlines som jag ska flyga med visste om loungen :)

Attachments

• DSC_1307.JPG
    DSC_1307.JPG
    72,3 KB · Visningar: 157
  • DSC_1305.JPG
    DSC_1305.JPG
    77,7 KB · Visningar: 137
Sitter i en av United loungerna på IAH. SAS planet taxade förbi för ca 10 minuter sedan. Snart blir det dreamliner premiär för mig.

Finns knappt nånting att läsa om lounger i Nairobi, inte ens Brussels Airlines som jag ska flyga med visste om loungen :)
Kan du fortælle om QR har købt sig adgang til denne (eller anden) lounge på NBO? Siden branden i lufthavnen i 2013 har det ikke været muligt for QR at anvise loungeadgang, og på deres hjemmeside står der stadig "N/A" om loungeadgang i NBO. Det har været umuligt at få loungeadgang meget længe i NBO medmindre man rejser Skyteam (p.g.a national prioritering af KQ). Alternativt kan man købe sig en stor, kold Tusker i de indiske taxfreeforretninger (Kenya's bedste pris: 1 USD!) og finde en stol og nyde startbanerne for flightspotting...

Nu har äntligen kommit till Bryssel efter 9 timmar i ekonomi vid gången....
Jag har hört lite grann om The Loft och jag måste säga att det här är den bästa loungen för mig 2015. Fantastiskt utbud av mat och dryck, stilrent och fint utsikt på plattan!
Bra med Fika instruktioner också ping @Anfield
DSC_1324.JPG

Attachments

• DSC_1322.JPG
    DSC_1322.JPG
    51,2 KB · Visningar: 145
  • DSC_1318.JPG
    DSC_1318.JPG
    86,8 KB · Visningar: 138
ImageUploadedByTapatalk1445073857.943156.jpg

Hälsningar från La Valette Club på Malta International Airport MLA. Väntar på BA2645 som ska ta mig till London Gatwick LGW. Därifrån blir det byte till London Heathrow LHR med buss innan BA786 tar mig vidare till Stockholm Arlanda. Ses vi i Galleries First på LHR T5 eller är alla på Monks ikväll?

Eftersom SJ-loungen är stängd på lördagar, så får Espresso House agera substitut.
Det känns hemma på något sätt för den har samma utbud som SJ och lika dåligt Wifi som SAS-loungen på CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen