Jag swishar en hundring om du klipper ut din resa och hur du blivit ombokad, på DY's Facebook sida så deras resenärer får något att fundera över.
![]()
Och trevligt med lite extra miles dessutom!Ombokat till fullpris J-klass kombinerat med SEN status borde ge bra prioritering i alla fall
De löste det galant åt mig också när jag senast flög Austrian. Men, det var ju inte de själva, utan jag som fick driva fram en lösning. Dock gick de ju med på den när jag visade vilka alternativa LH-flighter som fanns tillgängliga. Iaf, de har ju en hel del alternativ när det gäller många destinationer.Skall fundera på hur bäst lägga fram dettaMen det ät "vintage" Lufthansagruppen hela vägen för min del. När det blir IrrOPS är det ingen som i min erfarenhet hanterar detta bättre..
De löste det galant åt mig också när jag senast flög Austrian. Men, det var ju inte de själva, utan jag som fick driva fram en lösning. Dock gick de ju med på den när jag visade vilka alternativa LH-flighter som fanns tillgängliga. Iaf, de har ju en hel del alternativ när det gäller många destinationer.![]()