Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan bekräfta intaget av schnitzel och Pommery Cuvée Louise 2002. Är också kvar i FCL, eller snarare tillbaka här. Strax efter att vi hade boardat mot Köpenhamn kom nämligen nya bud från flygledningen - vi skulle bli stående på plattan en dryg timme pga väderproblem. Eftersom vi bara hade 50 minuter på Kastrup var det alltså tydligt att vi skulle missa vår anslutning till Arlanda.

Kollade därför om det fanns möjlighet att boka om till direktflyget 19:20. Krävdes uppenbarligen en del diskuterande och trixande LH-personalen emellan, men efter en stund var det grejat, och en S-klass tog oss tillbaka till FCL. Känns betydligt bättre att hänga ett par timmar extra här en att sitta på Kastrup och hoppas på ombokning. Bra jobbat, Lufthansa!

Hälsning från Lufthansa business loungen I München igen. En del folk, dock inte så farligt. Inväntar flyget som ska ta oss hem till Stockholm.

Hälsningar från SAS Gold loungen Arlanda T5... Ennu ett kurirjobb från Warszawa idag så börjar med att flyga dit via köpenhamn.

Grand Hôtel Stockholm bjuder på Smörrbullar idag och fick en goddiebag med lite grejer i...
image.jpg

image.jpg

En vända uppe i LOT Elite Club Lounge på Warszawa flygplats. Sitter här i 45 min till innan jag måste ner o jobba i 30 min sen uppe igen mellan 19:10-19:55... Kan gästa 1 person under tiden här!

Jaha du Simon, undrar om vi landar samtidigt på ARN? Tar du sena CPH-kärran?

Jag tar sena AY från HEL - sitter där i loungen och äter lite middag efter en mycket lååååång arbetsdag som började 06.00.

Jaha du Simon, undrar om vi landar samtidigt på ARN? Tar du sena CPH-kärran?

Jag tar sena AY från HEL - sitter där i loungen och äter lite middag efter en mycket lååååång arbetsdag som började 06.00.
Nej de hann jag inte med, landa 22:50 en timme sen från WAW.... Sen skulle jag ut o leverera paketen! Bor på Elite Savoy Malmö i natt och tar flyget 08:10 imorgon till Stockholm.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen