Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från SAS Gold på Arlanda. Premiärbesök för min del. Väldigt trevligt måste jag säga. Här är Grand Hotell idag också och kör vad de kallar Grandfrukost. Vad det innebar vet jag inte dock, då jag kom när frukosten plockades bort.

image.jpeg

Jag reser idag på separata bokningar, men det var inga problem att checka in bagaget hela vägen, samt fick ett boarding kort, så tack för det. :) Står inget om Diamond på det dock, utan bara vanliga SK*G.

image.jpeg

God eftermiddag från Lufthansa First Class Lounge, München. Blev en halvlång weekend i ett lagom varmt Dubai (omkring 39 grader i luften och 31 i vattnet är utmärkt för strandhäng, i skuggan förstås). Bodde riktigt bra på Boutique Hotels in Dubai - Jumeirah Dar Al Masyaf | Madinat Jumeirah (haft det ganska bra i luften också, även om jag fick nöja mig med Taittinger igen i Lufthansa First - förstår att jag skulle flugit i augusti istället). Nu väntar Lufthansa C till Köpenhamn och därefter resans självklara höjdpunkt - SAS Plus på sista benet till Stockholm.

God eftermiddag från Lufthansa First Class Lounge, München. Blev en halvlång weekend i ett lagom varmt Dubai (omkring 39 grader i luften och 31 i vattnet är utmärkt för strandhäng, i skuggan förstås). Bodde riktigt bra på Boutique Hotels in Dubai - Jumeirah Dar Al Masyaf | Madinat Jumeirah (haft det ganska bra i luften också, även om jag fick nöja mig med Taittinger igen i Lufthansa First - förstår att jag skulle flugit i augusti istället). Nu väntar Lufthansa C till Köpenhamn och därefter resans självklara höjdpunkt - SAS Plus på sista benet till Stockholm.
Är du kvar? Sitter i Senatorloungen loungen med ett glas Champagne ett stenkast från dig. :)

image.jpeg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen