Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hehe gillar Aegeans lounge av flera anledningar Nu 5 enheter senare tar jag mig en Tuborg i Sas Gold Köpenhamn (i hörnan med signatur i gästboken) innan sista biten mot Göteborg där jag ska försöka få en till Mikeller :)
1dad81fa11f802bda0f4a965c376028d.jpg

Japp. Det stämmer bra det. Aegean har även förvaringsboxar för handbagaget vilket alltid är bra :) Brukar som sagt äta lunch i Lufthansas Lounge o drinkar/efterrätt i Aegeans, men idag blev det tvärtom! Nu snart boarding :)

När jag var i LH loungen igår kväll och frågade kvinnan i receptionen om toalett så svarade hon glatt att närmsta är att ta mitt boardingkort och gå in i Aegean loungen och passa på att ta en efterrätt ;-) underbar kvinna som när LH stängde började jobba i CIP loungen (avslutade där) - när hon såg mig där kom hon fram och småpratade lite - verkligen bra service

Hälsningar från Senatorloungen i Frankfurt. I väntan på LH824 som skall ta mig Köpenhamn. Har blivit mycket förstaklass, men nu skall det bli skönt att komma hem. Inte många som titulerat mig med efternamn men fått bamsekramar, extra champagne, whatsapp-tips och så vidare. Jag gillar det personliga mer än det strikta som vissa går igång på.

M/S Star Businesslounge på väg TLL-HEL. Första gången i en båtlounge för mig... Ganska ok internet iaf som gjorde att resan kunde användas till arbete utan problem!

I Finnairs lounge vid Gate 22 på HEL. Förstår ej alls varför varm mat plockas bort 18.00 och det därefter finns tomatsoppa och grönsallad endast... Hade riktig tur att jag var tidig till flygplatsen eftersom jag inte ätit någonting sedan 10-tiden (laxbaguette).

Du skriver ikke hvor du er men jeg ser at du spiser Pad Thai, saa jeg gaetter paa BKK? Thai Loungerne har ikke champagne (maaske i deres First?), saa jeg glaeder mig til at proeve denne lounge om nogle uger naar jeg rejser med QR (gaar ud fra at OW elite medlemmer har adgang?)

Du skriver ikke hvor du er men jeg ser at du spiser Pad Thai, saa jeg gaetter paa BKK? Thai Loungerne har ikke champagne (maaske i deres First?), saa jeg glaeder mig til at proeve denne lounge om nogle uger naar jeg rejser med QR (gaar ud fra at OW elite medlemmer har adgang?)

Liten miss där. Helt rätt så är det på Bangkoks flygplats. Flög med Qatar och hoppade att gå till Thai loungen då jag inte gillar den så mkt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen