Bjöds det på riktig Champagne i loungen?Då var det tid för lite bubblor och whiskey i Lufthansas Lounge i Aten!
Då var det tid för lite bubblor och whiskey i Lufthansas Lounge i Aten!
![]()
PS. Kan tillägga att blöjbyte pågår cirka två meter från mig... Så kan det gå när det inte finns toalett i loungen. DS.
Ja, har aldrig riktigt förstått det där med toalett utanför loungerna i Aten - finns ju inte i A3-loungen heller. Klart irriterande då jag knappast vill lämna laptop/bagage obevakat i en lounge jag lämnar (även om det inte innehåller annat än smutskläder och en 3 år gammal laptop).Då var det tid för lite bubblor och whiskey i Lufthansas Lounge i Aten!
PS. Kan tillägga att blöjbyte pågår cirka två meter från mig... Så kan det gå när det inte finns toalett i loungen. DS.
Aegean Loungen har toaletter, om jag vill minnas rätt. De ska finnas längst bak i loungen, åt vänster från receptionen.Ja, har aldrig riktigt förstått det där med toalett utanför loungerna i Aten - finns ju inte i A3-loungen heller. Klart irriterande då jag knappast vill lämna laptop/bagage obevakat i en lounge jag lämnar (även om det inte innehåller annat än smutskläder och en 3 år gammal laptop).
Japp. Det stämmer bra det. Aegean har även förvaringsboxar för handbagaget vilket alltid är braAegean Loungen har toaletter, om jag vill minnas rätt. De ska finnas längst bak i loungen, åt vänster från receptionen.
Du är en livsnjutare kan man se! På denna sprit tjänar Grekiska staten någon moms och skatt?Då var det tid för lite bubblor och whiskey i Lufthansas Lounge i Aten!
![]()
Att kräva in skattepengar var väl inget expertområde hos Grekiska statenDu är en livsnjutare kan man se! På denna sprit tjänar Grekiska staten någon moms och skatt?
Gillar starkt det långsträckta bordet med olika alkoholflaskor i A3 loungen. Mmm förmiddagsouzoJapp. Det stämmer bra det. Aegean har även förvaringsboxar för handbagaget vilket alltid är braBrukar som sagt äta lunch i Lufthansas Lounge o drinkar/efterrätt i Aegeans, men idag blev det tvärtom! Nu snart boarding
![]()