Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var uppe för en stund sedan i SAS businesslounge och den var rätt full.......sitter nu i Pop up loungen istället som är betydligt lugnare.
Synd att man inte kan få någon GT på någon SAS lounge i Stockholm eller kan man få den i businessloungen när Guld är stängd?

God morgon från United Club på San Francisco, SFO. Är på väg från Los Angeles till Chicago. Självklart passar man på att flyga från Burbank, BUR i stället för LAX och tar ett byte i SF. Fler miles för pengarna, dessutom fås BUR som en ny flygplats till samlingarna, samt en lite småskaligare och lugnare start på dagen.

Gokväll från Galleries First South på Heathrow. Har precis anlänt efter en nattflygning från LAX. Min flight hem till Stockholm går om 3hr, så det blir middag och dusch här är planen.

Just nu sitter jag ute på terrassen och bara tar det lugnt dock.

• Gilla
Reactions: doc
Frankfurt terminal 1 Senator får stå för kvällsmat och snabbfylla innan hem och vända för AGP imorgon 16.30.
Varmkorv fanns också samt små söta tabasco flaskor att bränna till woken med

Var uppe för en stund sedan i SAS businesslounge och den var rätt full.......sitter nu i Pop up loungen istället som är betydligt lugnare.
Synd att man inte kan få någon GT på någon SAS lounge i Stockholm eller kan man få den i businessloungen när Guld är stängd?
Jepp, finns GT i C-loungen under renoveringen.

Hej från Menzies loungen på Landvetter.
Jag sitter och väntar på att British Airways kärran ska komma in men än är det tomt vid gate 19.
image.jpg

Hej från Galleries Club lounge south på Heathrow terminal 5.
Bra utbud men väldigt mycket folk här.
Nu ska jag till Paris med British Airways i club Europé.
Detta blir ben nummer 2 på min första USDM (Oneworld) resa.
Bra service på British Airways från Göteborg och jag blev tilltalad med namn.
Det blev inte Leif Johansson som satt bredvid vad jag kunde höra.:)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen