Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt nära receptionen där kvinnan ställde frågan till varje besökare. Majoriteten svarade Silver ;)
Det där köper jag inte.
Efter så många gånger jag har varit på SAS lounger har jag aldrig fått frågan om jag var SAS EuroBonus Silver eller inte.
Inte heller har jag hört att de har frågat andra.
Loungepersonalen bör kunna se statusen på skärmen.

Det där köper jag inte.
Efter så många gånger jag har varit på SAS lounger har jag aldrig fått frågan om jag var SAS EuroBonus Silver eller inte.
Inte heller har jag hört att de har frågat andra.
Loungepersonalen bör kunna se statusen på skärmen.
Det var en sommarpraktikant som jobbade.

SAS Lounge Arlanda. Smockfullt och svettigt idag, i synnerhet med alla EB Silver och tillhörande familj. Väntar på SK2679 till Berlin, och med lite tur kanske man blir bumpad och ombokad. För övrigt första gången jag flyger på min födelsedag... Synd bara att man flyger SAS och inte Turkish (där man får tårta).
Grattis!!! Loungen var dock full o svettig innan EBS fick tillgång förra veckan beror nog mest på att guld är nedstängt. Men återigen gratulerar!

Har släpat mig mig upp från Singapore denna morgon till Bangkok och sitter just nu på Rembrandt hotells lounge med en stor GT:)
Rembrandt er en rigtig SAS klassiker! De har også nogle fine serviced appartements :)

Ännu en bild med champagne i förgrunden :)
Hälsningar från Conrad Executive Lounge Singapore!
Visa bifogad bild 38257
Något senare,,,Visa bifogad bild 38258
Det er et helt fantastisk skønt hotel, enjoy!

SAS Lounge Arlanda. Smockfullt och svettigt idag, i synnerhet med alla EB Silver och tillhörande familj. Väntar på SK2679 till Berlin, och med lite tur kanske man blir bumpad och ombokad. För övrigt första gången jag flyger på min födelsedag... Synd bara att man flyger SAS och inte Turkish (där man får tårta).
Hvad med alle free-rollerne med Aegean, Turkish mfl. guldkort...?

Sidder i Business Class Lounge HAN i T1 den nu "gamle terminal" som VN har købt for en slik til at styrke deres indenrigsrutenet (dvs. udkonkurrere alle tre Vietnams LCC's....??). Venter på kærren til Hue. Rejser på Award billet, kostede mig 13 USD i skat at få den fra VN's city office. Meget besværligt med VN awards med mindre man har app's on mobile eller bor tæt ved VN's kontorer (selv da skal man gå 2 gange!).
Loungen er OK hvis man kan nøjes med et rigt udbud af øl og softdrinks. Lokal vin er næppe at anbefale for BC.se men jeg kan drikke det. Udbud af mad er too much industrial, men da det er en afveksling, spiser jeg varme pølser, forårsruller, nudler, etc. Rejser på monkey, men betaler for lounge access 15 dollar. Absolut ikke offcielt men NASCO som opererer loungerne har denne interne deal med monkey-pax . Loungen er fin men meget gammeldags. Udsigt til runways. Prominent smoking area. Ak, ja, bygget før verden gik af lave...for ca. 20 aar siden.

Skål från Club Lounge på IC Kuala Lumpur!

image.jpg

Sas Landvetter Lounge ganska mycket folk för att vara Lördag eftemiddag, potatis sallad, ost och lite grönsaker..inget bubbel idag. På väg mot NCE i plus

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen