Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från Al Mourjan i Doha. Här får man lappsjuka kan jag tala om... Jag undrar om det ens är 20 pers här totalt... Vilket innebär att det är dödstyst och ungefär 5000 lediga sittplatser. :)

Har haft en telefonkonferens och försöker planera morgondagens möten. Trots resande i många år blir det snurrigt i huvudet när man ska få till möten med folk utspridda över 13 tidszoner...

• Gilla
Reactions: doc
Hälsning från Al Mourjan i Doha. Här får man lappsjuka kan jag tala om... Jag undrar om det ens är 20 pers här totalt... Vilket innebär att det är dödstyst och ungefär 5000 lediga sittplatser. :)
Verkar med andra ord som att folk planerar sina resor efter tillgången på skumpa… :p

nu är klockan 1:15 här. Inte speciellt mycket folk i loungen nu heller, även om det är mycket mer än förut. Min flight skulle gått 1:10, men sitter fortfarande och väntar på besked om när den kommer gå, då den är försenad... Även om QR är ett fantastiskt bolag vad gäller service osv ombord, så har de gått i samma skola som alla andra flygbolag - Ge INGEN information till kunderna...

Är rätt trött på denna loungen nu också... efter 7hr här.

nu är klockan 1:15 här. Inte speciellt mycket folk i loungen nu heller, även om det är mycket mer än förut. Min flight skulle gått 1:10, men sitter fortfarande och väntar på besked om när den kommer gå, då den är försenad... Även om QR är ett fantastiskt bolag vad gäller service osv ombord, så har de gått i samma skola som alla andra flygbolag - Ge INGEN information till kunderna...

Är rätt trött på denna loungen nu också... efter 7hr här.
Se det positivt min vän, ty du kunde ha suttit 7 h i British Loungen på TXL där jag nog aldrig vill vara mer än 7 minuter ngt mer efter att ha varit där i 4 h pga försenat ab-plan.

@johhenrik

ImageUploadedByTapatalk1435791023.559972.jpg

Hälsningar från BA-loungen på IAD. Hoppades kunna äta middag i loungen, men det serveras inte mycket i matväg här. BA kör sin sleeper service härifrån, så de serverar riktig mat i loungen till alla utom till oss som råkade bli bokade i fel klass...

Hälsningar från Nordea Loungen på Tallinn flygplats. Planet till Stockholm har boarding om 30 min. Ingången till loungen så seriöst ut som ett bankkontor.... Inte mycket imponerande över frukostutbudet, enbart färdiga mackor. Dock står alkohole framme trotts att klockan är straxt efter sex på morgonen.

image.jpg

• Gilla
Reactions: doc
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen