Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fikar i Lufthansa Senator på Heathrow T2A
image.jpg

Tryggt att de ber folk kolla att de är på rätt flyg... Verkar råda förvirring i economy på min United-flight.

Ja, det där har jag noterat på US Airways också. Undrar om de brukar råka ut för att folk går på fel flight utan att det upptäcks...

Hej från The Yellow Room, Bromma flygplats.

På väg till Trollhättan med Golden Air, om några timmar soldyrkande och bad på Bohus Malmön!

Hälsning från "Qatar"-loungen på Arlanda T5. Ska strax boarda här. Blir väl till att dricka ordentligt med champis, då det är torrlagt i Doha just nu. :) Har 7hr där såg jag, innan min nästa flight, så inte direkt optimalt måste jag säga... :)

• Gilla
Reactions: doc
Tryggt att de ber folk kolla att de är på rätt flyg... Verkar råda förvirring i economy på min United-flight.
Jao... Förra veckan på min EWR-LHR gjorde jag min vanliga check att flytväst fanns under mitt säte - för att upptäcka att så inte var fallet. Det ledde till en ursäkt från CC, som snabbt tog en väst från ett annat säte och lade under mitt istället. Får ju hoppas att de kom ihåg att fylla på det sätet efter flygningen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen