Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
God morgon från SAS Gold, CPH. Sitter vid bc-bordet. Mycket familjer överallt, är det någon form av helgdag? ;)

Nu förstår jag upphetsningen kring Lufthansa first class terminal, synd att det är för tidigt för fika
ImageUploadedByTapatalk1431583979.857033.jpg

På väg i Uber till ARN T5. Kommer befinna mig i vad som finns just nu för SAS Gold till kl 15.15. Måste jobba några timmar innan en resa till OSL.. Är inne ca 13.20 om någon är där..

Efter ca 40-45 minuter i Fast Tracken på T5 LHR så har jag hamnat i GF.
Det blir ingen burgare idag.
Nu en liten undran, jag har två timmar på mig mellan ankomst med BA025 och innan avgången med CX701 från HKG till BKK, vilken lounge skall jag använda, är OW gould med BA?

Nu en liten undran, jag har två timmar på mig mellan ankomst med BA025 och innan avgången med CX701 från HKG till BKK, vilken lounge skall jag använda, är OW gould med BA?
Hvis du får en gate fra 1 til 25/30 ville jeg besøge The Wing, hvis du får højere gate nummer end det ville jeg besøge The Bridge. Den er rigtigt nice! The Pier og The Cabin er også fine lounger..

Du ska absolut använda Cathay Pacifics The Wing First Class lounge. Den ligger nära gate 1 och man går in från övre plan. Det kan vara en bit att gå. Hoppas du får en trevlig resa!

https://www.hongkongairport.com/leaflet/map_facilities.pdf

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen