Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Gold Lounge Domestic. Första besöket här, då jag i princip aldrig flyger domestic. Ganska liten men behaglig lounge, och ikväll bjuds det på varmkorv med bröd.

Eftersom flyget var sent hann jag inte checka in i Frankfurt på vägen hem från Barcelona, incheckningen i Barcelona missades också p g a tråkig lounge.
Så här kommer en incheckning från taxin på väg hem från flyget efter möte i Barcelona och Barca-Almeira igår kväll.

SAS Gold Lounge Domestic. Första besöket här, då jag i princip aldrig flyger domestic. Ganska liten men behaglig lounge, och ikväll bjuds det på varmkorv med bröd.

Förlåt för att jag har syndat. Lärde mig den hårda läxan varför man inte ska flyga med Norwegian. Försenat flyg till Malmö med en timme och missar nu sista bussen till stan. Försökte få biljetten ombokad till imorgon men det var ett helvete då man tydligen inte får boka om när man redan har checkat in. Totalt usel kundservice, men å andra sidan är man en idiot som föll för det billiga priset. Nej, det blir SAS framöver helt och hållet.

Det enda positiva jag ser är benutrymmet på rad 1, fritt wifi och fräsch SkyInterior.
Hvordan kommer man ind i T4 loungen hvis man flyver med Norwegian?

Nu är jag på United Club San Francisco Gate 76.
Flyget går om 4,5 timme så det ska bli lite Lounge hopping.
På väg till Pittsburg först i United First.

Det är bättre utsikt ifrån United Club vid gate G92.
Samma utbud.
image.jpg

Frukost i ARN T5 guldloungen nu. Sitter i gamla bc hörnet.
Tur man inte ska till Washington, verkar som om det är problem med det planet.

Sitter i Air Canada loungen på LHR på väg mot Toronto. Riktigt luftig och trevlig lounge. Bra utbud också. Noterade att grannen Singapore Airlines lounge också är öppen nu om någon missat det. Ska testa den på hemvägen tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen