Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Thornado och @bnr på plats i Air Canada Maple Leafs lounge i Toronto inför vår resa i F med LH471 tillbaka till Frankfurt.

...och nu är vi på plats i FCT i Frankfurt och @Christian R har också gjort oss sällskap.
Jag påbörjar min FCT-tid med att ringa in till ett telefonmöte. :)

Edit: Och som vanligt så tar det en evighet att få tekniken och organiserande att funka som det ska vid telefonmöten. Börjar ångra att jag inte helt enkelt ställde datorn bredvid badkaret och ringde in därifrån...

Last edited:
...och nu är vi på plats i FCT i Frankfurt och @Christian R har också gjort oss sällskap.
Jag påbörjar min FCT-tid med att ringa in till ett telefonmöte. :)

Edit: Och som vanligt så tar det en evighet att få tekniken och organiserande att funka som det ska vid telefonmöten. Börjar ångra att jag inte helt enkelt ställde datorn bredvid badkaret och ringde in därifrån...
Det er altid skønt at starte dagen med et telefonmøde! Hilsen fra restauranten, hvor de har helt fantastiske Eggs Benedict :)

De tre musketerer har nu overstået halvdelen af formaliteterne. Snart venter Schnitzel og dernæst (forhåbenligt) Porsche/Mercedes til flyet.
image.jpg

Erste premier lounge på PRG.
Tog med tre kompisar in genom en kombination av snälla ögon, priority pass samt EBG/TK Elite.

Ofrivillig uppgradering till plus för mig och sällskapet. <3 jag har nu passerat högre stående väsen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen