Hej från Biritsh Airways Terrace i Berlin. Det känns gammal det känns innan 1989 och det bjuds på triangelsmörgåsar. Kanske drar förbi Air France lite senare.
Gick precis in på Air Berlin Exclusive Waiting Area. Stod en kille o pratade i entrérelefonen o försökte komma in. Jag drick mitt Air Berlin kort o bad honom följa med mig in. Det var Mikael Persbrandt. Han fråga efter SAS Loungen
God morgon from Horizon Club Lounge på Sule Shangri La Hotel i Yangon, Myanmar. Ett något daterat hotell som tidigare var ett Traders. Utmärkt service dock I linje med vad man kan förvänta sig på Shangri La, och fick en complimentary upgrade till Club Level från lägsta rumskagegorin vid check in. Ibland räcker det bara med att fråga! Är statuslös Golden Circle-medlem.
SJ Lounge på Stockholm C. Snyggt och fint här efter renoveringen, men dock undrar jag vilken idiot som kom på idén att sälja överprisad bistromat i loungen. Ser ingen riktig mening med att betala 109kr för en rämacka när man käka en ordentlig lunch för samma pris. Likaså är det ganska snålt att man tar betalt för läsk... Men kaffet och kakorna är fortsatt gratis.