Jag skulle inte chansa, du riskerar ju inte bara att ga strackan 2 ggr men ocksa att missa vardefull tid i loungen.Dilema: måste säga att jag trivs väääldigt bra i Unitied Club i T2B Heathrow. Har nu planerat vandra iväg till LHs lounge i T2A. Det är ju en bit att vandra mellan T2A o B (typ 10-15 min). Har utsatt boarding 17.45 och avgång 18.15...nu står det Gate anges kl 17.45. Då jag läst att SAS använder båda terminalerna (80% T2A och 20% T2B - om det nu är rätt) så kan ju följden bli att ett besök i LH loungen medför onödig motion...nåja sannorlikheten är ju att det är T2A. (note: detta inlägg kan ha påverkats av att den lååånga baren hade champagne och ett gott Shiraz).
Hälsar från guldloungen ARN T5, där jag väntar på LH805 till FRA som dessvärre är försenat (oklart hur mycket).
...blev totalfail...efter promenad till T2A - full LH Business lounge. In i SEN - ännu mer folk. Hittade sittplats men det var totalt tjockt med folk. Lite kan säkert skyllas på det blåsiga vädret i Europa men vad jag såg var det bara ett cancellerat och ett delayed *A som borde påverkat. Dessutom var utbudet sämre...Som lök på laxen så kom det (10 min innan gate skulle utannonseras enlig tidigare besked) upp att det var en B gate som gällde och det blev Boarding direkt. Så raskt tillbaka till B - skulle lyssnat på @trekker...och Shirazen passar som en smäck till den riktigt bra ädelosten...Choises, choises, choises...