Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ännu en hälsning, denna gång från Maple leaf lounge, enormt stor lounge. Ett plus är att de ha Guinness på tapp, vilket inte är så vanligt i lounge världen enligt min erfarenhet. Om en stund är det dags för boarding till mitt flyg till CLE.
Det noterade jag i MLL även i Montreal för ett par veckor sedan. Undrar om det är någon ju air Canada-standard. Har inte för mig att jag sett det förut. Men trevligt om det är det :)

God eftermiddag fran BATerraces MAN T3. Vantar pa bussen ner till LHR for vidare fard mot HEL. Avnjuter ett glas chardonay i ett vinglas..... hint hint SAS.......

20150316_134041.jpg

Borde kanske skrivit här sitter i senator lounge och letar taggar men inga här !
Jag lyckas aldrig traffa nagra BC:are nar jag ar ute och reser. Trots att jag vari SAS Gold sa hittade jag inga, bara ett tomt marmorbord. Man kan ju tycka att det borde vara fler som aker med fakiren och ar i loungen vid 05:00-06:00.

Flyget till HEL ar forsenat (just nu) med 24 minuter - skall man vara glad for den extra tiden i GF eller mindre glad for att tappa 24 minuters somn pa en redan valdigt kort natt (normalt anlander jag Hilton HEL ca 01:00 och maste checka ut senast 06:00......

Men som man sager, lev i nuet......

20150316_172326.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen