Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är du i HEL imorgon? (eller vidare connection som vanligt?)

Jag åker via HEL imorgon och tänkte ta två loungebesök vid lite olika tid...
Jag är i finnair Schengen runt halv sju imorgon bitti. Antar att det är innan du anländer? Har just checkat in på Hilton, blev uppgraderad till rum med bastu - kul när man har max 5 timmar.

Haha, skitskoj :/ Typ som att jag hade 3 timmar hemma igår/i natt med vändande AY2631/2632 (samma besättning!?! Hur går det med crew rest där?)

Jag verkar nästan flyga lika mycket via HEL som du för tillfället - de senaste 6 dagarna 4 ggr...

Och nej, ankommer från inrikes vid lunchtid, så tänkte ta lunch i loungen för att sedan gå till kontoret och komma tillbaks kring 18-snåret.

Så sätt man här igen, Schengen loungen i hel. Okristligt tidigt och I väntan på ..... suck. ..... ännu en finsk inrikes på en atr72.

@nota bene det är glamour att flyga atr72!

God morgon från SAS Gold CPH. Lugnt här än så länge men ovanligt mycket folk i fast track. Förmodligen många pluspax. Avgång 07:55 med SK601 till ZRH.

Hälsning från SAS Guld lounge på CPH. Som vanligt så funkar inte wifi. Skamligt att de inte får det att funka i en lounge 2015... Flygplatsens wifi funkar som vanligt dock.

Ska med familjen till Paris.
Testa cph advantage om lounge wifi inte funkar, då får du wifi ibland hela vägen ombord

Hälsningar från SJ Lounge på Stockholm C. Nyrenoverat och snyggt här. Blir en snabbfrukost bestående av banansmoothie och mackor innan det bär vidare mot stan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen