Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
@trekker Jag har en sådan idag igen också. Jag tycker att de är OK även om Embraer har mycket bättre benutrymme.

Sitter nu och väntar på att få checka in - är inte öppet 70 min innan avgång, och ingen lounge finns. Ibland är det riktigt glamouröst att flyga!

@trekker Jag har en sådan idag igen också. Jag tycker att de är OK även om Embraer har mycket bättre benutrymme.

Sitter nu och väntar på att få checka in - är inte öppet 70 min innan avgång, och ingen lounge finns. Ibland är det riktigt glamouröst att flyga!
Jag tycker inte det finns nagot bra med dom dar planen, inget utrymme for handbaggage om man inte boardar forst - vilket leder till kalabalik nar alla rusar mot planet fran bussen. Idag checkade jag dock in min andra vaska vilket gjorde resan lite smidigare.

Jag brukar dyka upp pa flygplatsen i Joensuu ca 20 minuter innan annonserad avgang. Da brukar man hinna med incheckning samt en kopp kaffe innan det ar dags att ga igenom sakerhetskontrollen. Mer an 20 minuter dar och man blir tokig.

Jag tycker inte det finns nagot bra med dom dar planen, inget utrymme for handbaggage om man inte boardar forst - vilket leder till kalabalik nar alla rusar mot planet fran bussen. Idag checkade jag dock in min andra vaska vilket gjorde resan lite smidigare.

Jag brukar dyka upp pa flygplatsen i Joensuu ca 20 minuter innan annonserad avgang. Da brukar man hinna med incheckning samt en kopp kaffe innan det ar dags att ga igenom sakerhetskontrollen. Mer an 20 minuter dar och man blir tokig.
Handbagaget får ju iaf plats i overhead rent teoretiskt, annat än på Saab2000 eller 340. Så det finns värre ur det perspektivet.

Jag checkade också in två väskor, problemet är bara att jag fortsatt har två handbagage! Men visst, det är typ ingen nackdel att checka in på dessa sträckor då bagaget kommer inom 5 min iaf.

Jag befinner mig på en mycket närbelägen flygplats som låter ungefär lika exalterande som Joensuu. Finns dock ett kafé airside, annat än på t.ex. MHQ

Hej från SAS Gold Lounge på CPH!
Mycket folk här.
Boarding till ARN strax för min del.
Tog en sväng till LH Senator lounge i Milano tidigare idag också...

Tyckte jag såg en BC-tagg ombord på MXP-CPH. Någon här som var ute och åkte?

Hej från SAS Gold Lounge på CPH!
Mycket folk här.
Boarding till ARN strax för min del.
Tog en sväng till LH Senator lounge i Milano tidigare idag också...

Tyckte jag såg en BC-tagg ombord på MXP-CPH. Någon här som var ute och åkte?
När går ditt flyg till ARN? Jag är nu på öresundståget på väg till CPH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen