Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt ensam i loungen pa Novotel vid Munchens flygplats. Och jag forstar varfor for den ar ganska tragisk. Trasig espressomaskin, ett kylskap med lask, vatten och juice, tre burkar med chips, notter och godis, en tv med tv-spel och tva datorer. Men anda, Platinum i Club Accor har ju faktiskt borjat ge konkreta fordelar senaste tiden. Idag blev det valkomstdrink, gava pa rummet (flaskvatten, apple och tre praliner) och sa tillgang till loungen. Alla ni aktieagare ska vara stolta over er hotellkedja!

God förmiddag från Aurora, Arlanda Terminal 2.
Premiär i denna lounge för mig.

Om en stund åker vi mot Wien med Nikki och det blir första gången med det bolaget.

Struligt vid in-checkning då mitt kreditkort skulle verifieras, sedan skulle Tyskland kontaktas innan våra biljetter "låstes upp".

• Gilla
Reactions: doc
God förmiddag från Aurora, Arlanda Terminal 2.
Premiär i denna lounge för mig.

Om en stund åker vi mot Wien med Nikki och det blir första gången med det bolaget.

Struligt vid in-checkning då mitt kreditkort skulle verifieras, sedan skulle Tyskland kontaktas innan våra biljetter "låstes upp".
Kan också hälsa från Menzies Aurora ARN T2. Ska även jag med flight HG8491 till VIE. Första gången för mig med Niki också. Sitter under avgångstavlan direkt till höger vid ingången.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen