Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsning från SAS Guld lounge på CPH. Som vanligt så funkar inte wifi. Skamligt att de inte får det att funka i en lounge 2015... Flygplatsens wifi funkar som vanligt dock.

Ska med familjen till Paris.
Lidt paradoksalt at man som dansk, med gratis internetadgang på telefonen i Danmark, aldrig har problemer med WiFi i nogle af SAS lounger... (Men mon ikke jeg har ødelagt det nu..)

SAS Guld lounge på CPH. Som vanligt så funkar inte wifi. Skamligt att de inte får det att funka i en lounge 2015...
?? Herregud, hvor er du dog uheldig. Det er aldrig sket for mig at WiFi i CPH ikke fungerer..Maaske overveje at melde det til politiet. Saa undgaar du ogsaa de danske "harper" ved skranken :)

Cathay Pacific The Wing First Class Lounge på HKG.
Avgång till Milano med CX 233 om ett par timmar.
Ett glas champagne nu och sedan ska det bli skönt med en dusch.
Ingen annan BC:are på ingång?

839635c1bbaac3435c1d3f077e6a4cda.jpg

9889688a782ea326228e6fcd723be0a0.jpg

Jag har kanske en annan definition på fungerar än andra.

1. Man ska kunna ansluta - gick inte idag
2. Man ska ha snabbare än dial-up (i princip alltid om man lyckas ansluta)
3. Man ska kunna köra VPN - aldrig fungerat

Så nej, CPH fungerar uselt, oavsett klient jag använder.

Hej från servis air loungen lhr t3. Den är verkligen inte bra. 5 minuter här för att påminna mig själv varför status är bra.

Sitter i Dubai Airport Business Class Lounge nära gate C9 T1 på DXB. Hit skickar Swiss sina passagerare... Inte så spännande.. Borde kanske gå till Lufthansa Senator Loungen nära C26 men orkar inte.. Vi sitter här och spelar lite Yatzy i stället..:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen