Jag satte mig en stund i Panorama lounge som ligger på övervåningen ute vid gaterna non-schengen. Fanns lite mat och dryck men att jag fann en sittplats var ett mirakel, riktigt mycket folk.Kan någon svara på om det finns en vettig lounge på Zürich non schengen vid E. Har läst recensionerna på swiss loungen men den är på D.
Tack @David hittade den.Jag satte mig en stund i Panorama lounge som ligger på övervåningen ute vid gaterna non-schengen. Fanns lite mat och dryck men att jag fann en sittplats var ett mirakel, riktigt mycket folk.
Review: Swiss Panorama Lounge Zurich - One Mile at a Time
Jag är här 1.5h till...Det är dåligt med lounge-utbud där onekligen. Nu är du nog inte kvar så länge, men det stod väl något i Swiss pressrelease om kommande förändringar att de faktiskt skulle bygga en egen lounge där inom kort. Men de är nog inte klara idag...
Normalt tycker jag connection där brukar vara så kort att man ändå inte hinner till loungen mer än någon minut, men för lite länge stopp vore det en klar förbättring!
Då får de bygga riktigt snabbt!Jag är här 1.5h till...
Tack!Jo, inte direkt värt att äta sig mätt i loungen innan den resan vidare.Gjorde samma rutt dec 13 på vägen till SYD (via BKK). Trevlig resa!
TG First till BKK.![]()
Lyckades du dricka slut på Dompan, bra gjort...Hoppas inte dompan tar slut. Det gjorde det på min flight från Tokyo idag efter endast 2 timmars flygande. Då var de 5 timmar kvar till Bangkok![]()