Hahaha.Vilket utbud av dryck (champagne) finns på SAS Guldlounge respektive Businessloungen på ARN T5? Är mest intresserad av champagne![]()
Vilket utbud av dryck (champagne) finns på SAS Guldlounge respektive Businessloungen på ARN T5? Är mest intresserad av champagne![]()
Får väl tolka dig som att det saknas, finns det bubbel i någon form? Förutom mineralvatten och läsk...Hahaha.
Tack, finns det sprit så man kan få sug en drink innan flighten eller är det vin på tapp som man får nöja sig med?Tyvärr är det vin på tap som gäller. Den dagen dom börjar servera champagne, den dagen ska jag sluta flyga SAS. Kommer nog aldrig hända.
Får väl tolka dig som att det saknas, finns det bubbel i någon form? Förutom mineralvatten och läsk...
Tack, finns det sprit så man kan få sug en drink innan flighten eller är det vin på tapp som man får nöja sig med?
Perfekt, blev nog bortskämd i Unitedloungen på Heathrow T2 med ädla drycker.Inte i Stockholm, Köpenhamn vad jag vet, Oslo kanske har något? Osäker. Ta med dig sodastreamern och kör deras vita vin, det fungerar nog skall du se
Sprit finns i SAS Gold loungen!
Får väl tolka dig som att det saknas, finns det bubbel i någon form? Förutom mineralvatten och läsk...
Tack, finns det sprit så man kan få sug en drink innan flighten eller är det vin på tapp som man får nöja sig med?
Say what!? Hvor mange var i ombord? :OHoppas inte dompan tar slut. Det gjorde det på min flight från Tokyo idag efter endast 2 timmars flygande. Då var de 5 timmar kvar till Bangkok![]()