Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer en hälsning från en av mina absoluta favorit lounger
Qantas First lounge i Sydney på väg till Singapore för lite shopping och middag med @IPC_Mataveri 16 jan. efter 3 veckors dykning på Fiji .
image.jpg

Kom just till GF LHR T5 och blir här några timmar då nästa flyg går 13.30. Det ser ut att vara välfyllt med Champagne, även om jag själv inte är så sugen. Nu blir det några timmars jobb istället.

Fick vänta 15 min i security på att personen före i bag search skulle packa ihop sin väska. Har aldrig varit med om att det kan gå så segt att packa ett handbagage - och personalen stod bara och log och skakade på huvudet åt eländet - man borde ju kunna plocka bort honom, men det finns ju ingen yta för det [/rant]

Hälsningar från Malpensa och Sala Montale Vip Lounge, som Cathay använder här. Inte så mycket att skriva hem om. Wifi strular - kommer inte alls ut på nätet med min Samsung S5...
Äter en ytterst lätt frukost, för snart så ska jag få uppleva CX First! Checkade in på nätet igår och kunde byta från 2D till 1K.
Boarding till Hong Kong strax.
5c8e5a933bdba93512e35a091e795637.jpg

9e378b3fa5b2a22ef2dc204b4f065c57.jpg

d248b25b4ef1108a5e262074ba12a7f2.jpg

e49a4a38f2b7a4e65826f299eadb8691.jpg

dd3b9af88397b0f4a8c508b55bf63e44.jpg

Air Asia lounge och hotell Kalibo Phillipinerna roligt ställe då lounge med hotelldel ligger utanför flygplatsen ca 50m från ingången. Imorgon är det dags att börja hemresa efter en vecka på Boracay o kompisens bröllop. Som var på stranden med en vacker solnedgång i bakgrunden.
Inte den minsta lust o åka hem till snö och kyla.

SAS Gold ARN, kyckligkottbullar och kalsallad med lax. HUr manga dagar i strack har dom haft denna mat nu? Om jag minns ratt var det aven denna sist jag var har den 16e Dec.

SJ Prio lounge i Stockholm är förvisso inte en flygplatslounge, men ändock en lounge för resande.
En liten mellanlandning här med en kopp kaffe innan tåget till Eskilstuna.
Loungen är under ombyggnad så det är halvt kaos här.
Fick svara på en enkät om vad jag tycker om SJ, longen och en massa annat.
Tryckte lite på att utbudet borde kunna vara lite bättre här.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen