Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är redan stationerad i GF. Har lyckats sova en timme - är helt fel tidsmässigt då jag vaknade 01.00 pigg som en mört i morse!

Väntar dock på att komma in för att göra de ståndsmässigt resande sällskap ;)

Hamburg Lufthansa Senator Lounge. Trots regn och blåst är jag imponerad av deras terrass! Whiskyprovning innan 17:45-flighten hem till Stockholm.

Är det inte dags för att öppna fast BusinessClass Meeting Point på Galleries First?

BC Meeting Point på gamla SAS "The London Lounge" på London Heathrow T3 är stängd ju.
Bilder från BusinessClass Meeting Point SAS Lounge London Heathrow
Ah, det är väl lika bra med CCR på en gång? ;)

(Men seriöst så tycker jag att GF vore en bra idé - säkert ett genomsnitt på 10 passager per vecka, kanske så mycket som 25 bland våra medlemmar. Själv har jag varit i GF tre gånger på 12 dagar nu...

Tidigare idag Cathays nya Bridge i Hong Kong. Riktigt snyggt. Stort och luftigt med bra utbud av mat. Just nu i Senator Lounge Terminal 2 Heathrow på väg hem efter 3 veckors flängande i London, Paris, Kuala Lumpur, Langkawi och Hong Kong.

@rlager: Fick uppfattningen om att Malaysians lounger var betydligt bättre. Prövade förvisso enbart deras första klass-lounge men även business delen såg väldigt lugn och trevlig ut.

Ja hade jag haft hjärnan inkopplad så tidigt på morgonen borde jag naturligtvis ha listat ut det :). Nu tänkte jag inte så långt och kollade inte ens in Malaysians lounge. Malaysian First på A380 från Paris till Kuala Lumpur var dock långt över förväntan. Enorma stolar och mycket bra mjukvara.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen