Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller också till på LHR dock T2, för första gången. Tog lång tid att ta sig hit från hilton T5. Så blir endast besök i Lufthansa Loungen som jag får säga imponerar. Rejält matutbud, klart bättre än vad Frankfurt erbjuder.

Då har jag flyttat till mitt riktiga "hem", nämligen Lufthansa SENATOR loungen här på "The Queen's Terminal" eller Terminal 2 LHR. Rent, snyggt och lugnt. Jag orkar inte gå runt till alla andra lounger idag, men sitter här och jobbar med min email backlog till jag åker hem i kväll..

Plinga/Pinga om det finns några som skall med SAS till ARNi eftermiddag. 18.00 är rätt fullt, så det gick inte att boka om till denna.

Då har jag flyttat till mitt riktiga "hem", nämligen Lufthansa SENATOR loungen här på "The Queen's Terminal" eller Terminal 2 LHR. Rent, snyggt och lugnt. Jag orkar inte gå runt till alla andra lounger idag, men sitter här och jobbar med min email backlog till jag åker hem i kväll..

Plinga/Pinga om det finns några som skall med SAS till ARNi eftermiddag. 18.00 är rätt fullt, så det gick inte att boka om till denna.
SAS måste köra reducerad tidtabell till/från LHR. Uselt med flighter idag. Därav blev det en detour via FRA, i P till bättre pris än SAS plus. Hoppas SAS + levererar.

SAS Guld på ARN T5, skall åka med TG961 till BKK i U kabinen
Vågar inte chansa med BA denna gång, är däremot bokad med BA nästa resa till BKK i mitten av maj.
Väldigt ödsligt i loungen ca 15 pers..

United Club T3 SFO. Alltid samma kulinariska upplevelse! Men det finns iaf helt ok urval av färsk frukt idag...

Riktigt väl undangömd lounge det här. Antagligen därför det inte är överfullt här. Får väl ta extra tid för att hitta ut till terminalen igen :)

Imorse var det rejalt med sno uppe i Joensuu, blev 40 minuter sena ut da avisningen tog mycket lang tid. Hann bara med nagra korvar lite snabbt i Finnair Premium lounge i Helsinki innan en mycket skakig resa hem till Manchester med Finnairs Embraer. Blev totalt 5 timmar sittandes i deras under all kritik stenharda stolar idag, nu har man en rejal trasmak. Nu far det bli bojkott av denna rutten.

20150109_054409.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen